?

Log in

hey why you lookin at me? [entries|friends|calendar]
hey why you look at me?

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[19 Aug 2004|09:46pm]

_rawr___
try to join this beeyoch!
::cuz you perdy::

[18 Aug 2004|03:57pm]

garagebandwhore
i was walkin down the hall the other day..and some guy was walkin the other way and he was lokin at me the whole time
it was really freaky weird
blech
::cuz you perdy::

[15 Aug 2004|04:10pm]

mer_gun
omgosh!!!

dj and this freaky mexican dude were being stare stalkers last night and it was scary lol... well the mexican was scary and i jus laughed at dj lol
::1 ♥hey, you why you lookin' at me? cuz you perdy::

[14 Aug 2004|02:46pm]

awesome_luvr
[ mood | blah ]

Your name: Haili
Your favorite band: Brand new, Taking Back Sunday
Tell a little about yourself: I like pie.
What class is this staring going on in?: No class, at a show.
Do you tend to stare? or be stared at?: Stared at. And yes, i do stare an awful lot.
The name of the person who stares/you stare at: I dont know his name.
Is this person attractive?: Uh uhhhh. No way.
Tell about them: He was at the merch booth. Thats all i know.
Explain the situation: Every time i looked at him he was looking at me. He yelled at me and asked me if i had an older sister and if i did he wanted to take her out. And i look at weird looking people. And pretty people.
Are you flattered by this staring? Not really.
Post a picture of yourself if available:


Post a picture of this person if possible: I aint got any of him.

::8 ♥hey, yous why you lookin' at me? cuz you perdy::

i love to stare at him....... [13 Aug 2004|10:45pm]

kristina89
[ mood | crazy ]

SUPER DUPER!
Your name: Kristina Marie
Your favorite band:Rooney and The Beatles
Tell a little about yourself:I love Patrick(my boyfriend)and..i like ice cream
What class is this staring going on in?:no class, not yet started school. but in life, me and my boyfriend staring at each other
Do you tend to stare? or be stared at?:yes. me and my boyfriend star at each other allllllllll the time
The name of the person who stares/you stare at:Patrick
Is this person attractive?:Hell Yes!
Tell about them:He's hot, sweet, perfect, i love him, and i can't wait to spend forever with him
Explain the situation:we star at each other. oh yeah, we make out a lot too. ha ha!
Are you flattered by this staring?yes yes yes.:)
Post a picture of yourself if available:okay..


i try to make myself look perty. but at least my bf stares at me.:)..
Post a picture of this person if possible:okay..


he is so hot, and people always ask him if he is in a band. ha ha. he's great!<3!
oh yeah, my icon is me and him together..:)
that my lovely new friend micha made for me, thank you micha:)<3

::9 ♥hey, yous why you lookin' at me? cuz you perdy::

[13 Aug 2004|10:39pm]

garagebandwhore
<*img src="http://img.photobucket.com/albums/v297/garagebandwhore/Pics%20of%20Me/comejoin.gif*">
<*a h*ref="http://www.livejournal.com/community/stopstarin_atme/" target="_blank">woot

just leave this in a comment to your friends and stuff...no need to post in stranger's

(take out the star*s)
::cuz you perdy::

[13 Aug 2004|09:56pm]

mer_gun

Your name: Mergun ( Moe )

Your favorite band: I have many of these lol they change periodically lol

Tell a little about yourself: Im koo and I have a stare stalker! lol and I guess he thinks Im hott lol

What class is this staring going on in?: Spanish 2nd block

Do you tend to stare? or be stared at?: yes... everyday ( its becomin a problem )

The name of the person who stares/you stare at: ANDREW FRIKIN HUGHES!!!!!!!!!

Is this person attractive?: hell no.. hes a super geeky FREAK!

Tell about them: ok hes always staring at me and hes soo agervating and hes weird and then we changed seats and now he sits EVEN CLOSER to me and its really scary.. im gunna have to get dj to "handle" him lol

Explain the situation: its bad... very bad... he jus cant stop STARRING!!!

Are you flattered by this staring? umm NO! not at all!!!

Post a picture of yourself if available: yea shure.. its in the cut...

Post a picture of this person if possible: N/A u wouldnt want to see him neways lol...

 

WHAT U LOOKIN AT!?Collapse )

::1 ♥hey, you why you lookin' at me? cuz you perdy::

[13 Aug 2004|09:52pm]

garagebandwhore
[ mood | amused ]

Your name: Micha
Your favorite band: brand new...kill hannah
Tell a little about yourself: i am short
What class is this staring going on in?: ms irvin's ninth grade civics honors class..lmao
Do you tend to stare? or be stared at?: be stared at
The name of the person who stares/you stare at: johnathin
Is this person attractive?: hes pretty cute
Tell about them: umm?
Explain the situation: alot of times i look over at him, he is staring at me..haha
and when i do look at him he dosent even turn away..hahahaha
Are you flattered by this staring? yes, just a bit haha
Post a picture of yourself if available:

Post a picture of this person if possible: none available..lmao
yay

::6 ♥hey, yous why you lookin' at me? cuz you perdy::

navigation
[ viewing | most recent entries ]